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FAQ

We have compiled frequently asked questions and their answers. Please check before contacting us.

When can I receive the benefits of being a Patronage member after making a donation?

ご寄付をいただいてから、パトロネージュ会員の登録をさせていただきます。登録の作業には最長1週間程度いただいております。予めご了承ください。
登録完了後、会員番号のお知らせが届きましたら、チケット優先発売、公開リハーサルご招待などの特典を受けられます。
領収書は後日郵送でお送りします。

特典をすぐにご利用になりたい場合、パトロネージュ部までお電話でお問合せください。TEL:03-5610-3822(月~金:10~18時/土日祝:休)

※2025/2026シーズン定期演奏会のチケット・マイプラン優先発売日の1/11(土)までにパトロネージュ会員登録をご希望される場合2025/1/9(木)18:00までにお申込ください。

Can I see the seating chart of the hall?

This is the main hall New Japan Philharmonic holds its sponsored performances.
Please see here for seating arrangements.

Seating Chart | Sumida Triphony Hall Hall
Seating Chart Information [Main Hall] Suntory Hall

Can I cancel/refund my ticket?

We cannot accept cancellations after payment has been made.
Furthermore, no refunds will be given unless the performance is cancelled.
note that.

I have lost my ticket, what should I do?

チケットの再発行はいたしかねますが、主催公演のチケットで新日本フィル・チケットボックスご購入いただいたものであれば、ご本人であることを確認の上、仮券をご用意いたします。
プレイガイドにてご購入の場合は、新日本フィル・チケットボックスへ事前に連絡の上、ご購入先プレイガイドより購入証明書を発行してください。
但し、本券をお持ちの方が優先になる旨ご了承ください。
チケットの管理・保管には十分にご注意ください。

FAQ

Inquiries from the Internet

Inquiries (general)
Inquiries (for media and press)

After making an inquiry, an automatic reply email will be sent to the entered email address.
Depending on the content of the question, it may take some time to answer.

Inquiries by phone

Performance/Ticket Inquiries/Document Requests新日本フィル・チケットボックス
TEL: 03-5610-3815
(平日:10~18時/土:10時〜15時/日祝:休)
Donation Inquiries/Document Requests新日本フィルハーモニー交響楽団 事務局 パトロネージュ部
TEL: 03-5610-3822
(平日:10~18時/土日祝:休)
その他のお問い合わせ新日本フィルハーモニー交響楽団 事務局
TEL: 03-5610-3820
(平日:10~18時/土日祝:休)

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