About
Know the New Japan Philharmonic | Foundation outline · Business operation
Public interest foundation Nippon Philharmonic Orchestra does not fall under the special "civil law corporation" which has a close relationship with the country ".
Foundation outline
Name | Public interest foundationNew Japan Philharmonic |
---|---|
Secretariat Location | 1-2-3 Kinshi, Sumida-ku, Tokyo 130-0013, Japan Sumida Triphony Hall 7F |
TEL | 03-5610-3820(代表) |
FAX | 03-5610-3825(代表) |
Executive officer / councilor
現在
Chairman | Yoshihiko Miyauchi |
---|---|
Vice Chairman | Hieda Hisashi |
Managing director | Yutaka Hayashi |
Director [in alphabetical order] |
泉谷 直木 門脇 賀智志 國部 毅 澤上 篤人 澁谷 哲一 清水 喜彦 庄子 幹雄 鈴木 茂晴 竹原 一衛 三村 孝仁 山本 亨 |
Auditor | 玉之内 勉 千葉 和彦 |
Councilor [alphabetical order] |
青木 擴憲 岩野 裕一 梶原 健司 久米 信行 古賀 信行 鈴木 道夫 長妻 和男 新浪 剛史 三上 芳宏 森 正勝 吉井 澄雄 |
特別顧問 | Seiji Ozawa |
Forever Laurel adviser | 石川 六郎 坂田 俊夫 |
Advisor |
井上 礼之 岩沙 弘道 大坪 健雄 佐治 信忠 中山 讓治 久石 譲 森 千二 森 英惠 山﨑 昇 横山 利夫 和地 孝 |
理事長補佐 |
中野 進 |
Administrative department
Managing Executive Officer | 竹原 一衛 |
---|
Division | Planning / production | 貝原 正三(部長) 大貫 篤(次長) 石丸 佳代子 五島 励二 高橋 晴二 田邊 美香 |
---|
Patronage Department | 小田 かおる(部長) 登原 紗弥香 西 春菜 |
---|---|
Publicity / publicity | 高橋 雅子 竹内 里枝 |
Ticket Box | 柳澤 佳奈(主任) 榊原 愛海 中西久美子 西 咲香 |
General Affairs Department | 石川 潔(部長) | ||
---|---|---|---|
General Affairs Section | 栗田 博美 長岡 大地 | ||
Accounting | 大嶋 明子 | ||
Human Resources Department | 小野 聡美(休団) |
特別参与 | 広瀬 公美子 |
---|
Counselor | Chiyo Matsubara |
---|
inspector | 金子典樹 多田麗王 吉鶴 洋一 |
---|---|
Stage Manager | 飯野 秀明 澤又 啓助 |
Librarian | Hayashi Tomoya |
Literature department | Yoshii Sumio (stage lighting) Arai Akiko (music writer) |
---|
Business operation
Financial Information / Annual Report (Annual Report)
令和元年度 2019/4/1~2020/3/31 |
Financial statement
|
---|---|
平成30年度 2018/4/1~2019/3/31 |
Financial statement
|
2017/4/1~2018/3/31 |
Financial statement
|
2016/4/1~2017/3/31 |
Financial statement
|
2015/4/1~2016/3/31 |
Financial statement
|
2014/4/1~2015/3/31 |
Financial statement
|
2013/4/1~2014/3/31 |
|
2012/4/1~2013/3/31 |
|
2011/4/1~2012/3/31 |
|
2010/4/1~2011/3/31 |
|
2009/4/1~2010/3/31 |
|
2008/4/1~2009/3/31 |
|
2007/4/1~2008/3/31 |
|
2006/4/1~2007/3/31 |
|
※Officers / Councilors / Advisors / Summer Friends / Orchestra Overview / Orchestra members information in the annual report is as of March 31 of each fiscal year.
For the latest information, ・ Please refer to the